YAŞAR BİRLEŞİK PAZARLAMA (1983)

Yaşar Birleşik Pazarlama Dağıtım Turizm Tic.A.Ş.1983 yılında Türkiye çapında kurulan ve halen Türkiye'nin en büyük bayii ve satış organizasyonudur.

YBP'nin satışta uzmanlaşmış müşteri odaklı kadroları ve deneyimli 100'e yakın bayisi ile yaygın dağıtım stratejisi her yıl gelişmektedir. Satış dağıtım ekibi ve bayileri son beş yılda 52 bin yeni satış noktasını müşteri ziyaret programlarına katarak, nihai tüketicilerin grup ürünlerine erişim olanağını artırmıştır.

Bu güçlü yapı Pınar markalı 18 değişik ürün grubu alt kategorisindeki 700'ü aşkın ürün çeşidi ve sektörün en güçlü satış ve dağıtım şirketi olan Yaşar Birleşik Pazarlama (YBP) ile 155 bin aktif satış noktasına ulaşır.

Ybp, dağıtımını yaptığı tüm ürünlerin kategorilerindeki en yüksek sayısal bulunulurluk hedefine ulaşması için çalışmaktadır. Dağıtımda liderlik anlayışı YBP'yi perakende kanalının en iyi satış ve dağıtımcı şirketi konumuna taşır.

YBP satış ve dağıtım stratejisi yalnızca dağıtıma odaklanmaz, satış noktalarındaki tüketiciye ürünlerin üstün sunumunu da amaçlar. Ülke genelinde 300'e yakın satış destek elemanı ile ürünlerin tanzim teşhir kalitesi artırılmaktadır.

Farklı ısı değerlerinde üç günden bir yıla kadar farklı raf ömürlerinde ürünlerin dağıtımını güçlü altyapısı ile sürdürmektedir. Tüm şehir içi kamyonları yenilenen YBP'nin araç filo yaşı iki yıldan aşağı çekilmiştir. Bu YBP'yi soğuk zincir dağıtımında müşterilerin en güvendiği hizmet şirketi yapmaktadır. Catering, zincir otellerin yer aldığı toplu tüketim ve yeme-içme kanalında aşçılarla yapılan özgün uygulamalar, ekipman tedariği, maliyet hesaplama ve düzenli hizmetle müşterilerin iş gelişimine katkı sağlanır.

Müşteri ilişkilerini yönetebilen, proaktif, takım ruhuyla çalışan nitelikli işgücünü alanında uzman eğitim danışmanları ile ihtiyaçlarına göre eğiterek geliştirmektedir. Bilgi teknolojisi altyapısını sürekli iyileştiren YBP, yaygın dağıtım stratejisine uygun olarak büyümektedir.

Yaşar Birleşik Pazarlama Satış ve Dağıtım Örgütü, satış noktalarına erişim kapasitesi ve hizmet yeteneğiyle sektöründeki en güçlü organizasyon.

Organizasyon, müşteri ilişkilerinde deneyimli, satış kanalı yönetiminde uzman, yetkin kadrolara sahip ve teknolojinin tüm olanaklarını kullanan bir yapıya sahip olduğundan, sipariş takip ve teslimatını sürekli izleyebiliyor.

Satış noktaları Pınar ürünlerini sadece müşteri talep ve tatmini için raflarında bulundurmuyor, stok devir hızı yüksek ürünlerden ticari bir emtia olarak da önemli bir kazanç sağlıyor. Tüketici talebine ek olan bu güven ve faydanın sonucu olarak, Türkiye'deki her mağazanın gıda raflarında en az bir çeşit Pınar ürünü bulunuyor.

Satış ve dağıtım örgütü, sadık Pınar tüketicilerinin sadece sürekli alışveriş yaptıkları satış noktalarında değil, hijyen ve kalitesine güvenerek tükettikleri, lezzetine ailecek alışıp vazgeçemedikleri ürünleri Türkiye'nin herhangi bir yerindeyken rastgele uğradıkları bir satış noktasında da bulmaları için sürekli gayret ve gelişim içinde. Bu amaçla dağıtım ağını daha da güçlendirerek, tüketiciye her türlü faydayı yaratmak için çaba harcamaya, yeni fikir ve yöntemler üretmeye, müşteri ilişkilerini geliştirmeye ve yatırım yapmaya devam ediliyor. Bu doğrultuda mevcut depolar daha fazla noktaya hizmet etmek üzere modernize edilmekte ve büyütülmekte. Şirket ve bayilerin araç sayıları sürekli artırılmakta, kaliteyi doğrudan etkileyen ısı değişimlerinin kontrolü için araç içleri ve depolar sürekli izlenmekte. Müşterinin en kısa ve hızlı şekilde Pınar'a ulaşabilmesini sağlamak için sipariş alma ve oluşturma teknolojileri ile tasarımları sürekli yenileniyor, teslimat sürecinde olası hataları en aza indirecek tedbirler devamlı geliştiriliyor.

Aralıksız verilen hizmeti sürekli geliştirme yolunda sarfedilen gayretin en büyük motivasyonu ise tatmin olmuş tüketici ve ürünleri raflarında mutluluk ve güvenle bulunduran satış noktalarımız.

Paylaşın ;